Πιθανόν να έχεις δει ήδη στο Insta feed σου κάποιο post ή story από κάποια φίλη ή φίλο σου ή μία/έναν influencer που ακολουθείς στο οποίο υπάρχει ο αριθμός 8.
Κάποιοι τον ζωγραφίζουν με στυλό, κάποιοι άλλοι με μαρκαδόρους ή ακόμα και κραγιόν. Άλλοι πάλι το κάνουν με πιο ευφάνταστους τρόπους: με δύο κουτιά αναψυκτικών, ποζάροντας με το αντίστοιχο κεράκι γενεθλίων ή με πολλά αναμμένα κεράκια ρεσό, με δύο μπισκότα ή ακόμα και μ’ ένα… στηθοσκόπιο!
Τι συμβαίνει με το 8 και τι σημαίνει το hashtag #Day8LookAfterYourOranges που συνοδεύει αυτές τις αναρτήσεις; Και τι σχέση έχει η KEAN με όλα αυτά;
Κι έτσι γεννήθηκε η καμπάνια #Day8LookAfterYourOranges, που αποτελεί άλλωστε συνέχεια της περσινής ενέργειας της KEAN, #LookAfterYourOranges, που ενημέρωνε το κοινό για τη σημασία της αυτοεξέτασης, τη διαδικασία που πρέπει να ακολουθείται και τα σημάδια που πρέπει να προσέξει κανείς.
Και φέτος, επέστρεψε ενισχυμένη με το πότε πρέπει να πραγματοποιείται η αυτοεξέταση, κλείνοντας έναν κύκλο ενημέρωσης που έχει τη δύναμη να σώσει ζωές! Γιατί η αυτοεξέταση είναι το πρώτη βήμα στην πρόληψη και την έγκαιρη διάγνωση του καρκίνου του μαστού, κι αν γίνεται την 8η μέρα αυξάνεται η αποτελεσματικότητά της.
Για να πάρεις κι εσύ μέρος σε αυτή την προσπάθεια, δεν έχεις παρά:
- να ανεβάσεις τη δική σου φωτογραφία όπου σχηματίζεις τον αριθμό 8,
- να κάνεις tag @kean_soft_drinks και
- να να χρησιμοποιήσεις το hashtag #Day8LookAfterYourOranges.
Κι έτσι, θα στηρίξεις κι εσύ τη Europa Donna Κύπρου, καθώς η KEAN θα δίνει 2 ευρώ για κάθε φωτογραφία στον μη κερδοσκοπικό οργανισμό καταπολέμησης του καρκίνου του μαστού!