fbpx

Οι πιο εκνευριστικοί τύποι του Facebook (όλοι γνωρίζουμε έστω κι ένα)

Πρόσφατα, μια έρευνα έδειξε πως ο μέσος χρήστης του Facebook, κάνει πρόσβαση 14 φορές τη μέρα. Ευτυχώς ή δυστυχώς, οι φίλοι μας στο συγκεκριμένο κοινωνικό δίκτυο, είναι σημαντικό μέρος της ζωής μας. Ανοίγεις τη σελίδα και είναι εκεί, ο καθένας με τη δική του ψηφιακή ζωή. Κάποιοι κινούνται με σοφία, κάποιοι αναδεικνύουν μουσικές προτιμήσεις ή μας κάνουν να γελάμε με τις χιουμοριστικές εικόνες. Αλλά κάποιοι άλλοι ΟΧΙ! Μας βγάζουν εκτός εαυτού και όλοι έχουμε έστω και έναν από αυτούς σαν “friend” μας.

 

1. Ο ψυχοπαθητικός: 

      

 

Μοιράζεται τα ΠΑΝΤΑ. Ανανεώνει συνεχώς το status του, και τις περισσότερες φορές με αχρείαστες λεπτομέρειες. Θέλει τους πάντες να ξέρουν πού βρίσκεται, τι κάνει και με ποιον περπατά κάθε φορά, μέσω:

  • Φωτογραφιών
  • Βίντεο
  • FourSquare
  • Χαρτών

Τίποτα δεν είναι αρκετό.

 

2. Αχόρταγα ζευγάρια:

Για κάποιο λόγο, νιώθουν την ανάγκη να δείχνουν την αγάπη τους στα μάτια του κόσμου. Δεν μιλάμε για απλές φωτογραφίες σε όμορφα μέρη. Αλλά:

  • selfies στο κρεβάτι
  • συνεχής μέτρηση μηνών μαζί
  • συγκεκριμένα ανέκδοτα, που μόνο εκείνοι καταλαβαίνουν

 

3. Ο παρατηρητής:

Ποτέ δεν δείχνει σημάδια ζωής. Δεν ανανεώνει το  status του, δεν ποστάρει φωτογραφίες και δεν μοιράζει δεξιά κι αριστερά “likes”. Όμως, κάθε φορά που θα αναφερθείς σε κάτι που έβαλες στα τελευταία 3 χρόνια, κατά κάποιο τρόπο το γνωρίζει. Καταντά ενοχλητικό μετά από συνεχή παρακολούθηση.

 

4. Ο λεγόμενος “Stalker”:

Είναι μια πονηρή παραλλαγή του “παρατηρητή”. Ακόμη κι αν δημοσιεύεις σπάνια κάτι, προτιμά να αφιερώνει το χρόνο του εξετάζοντας λεπτομερώς καθετί που κάνεις εσύ, ή ο/η πρώην σου, ή ακόμη παρακολουθεί μελλοντικούς υποψήφιους. Η αγαπημένη του επιλογή φυσικά είναι τα albums. Προσοχή: Όλοι έχουμε ένα/μία από αυτούς στις επαφές μας.

 

5. Ο δημοφιλής – επιρροή:

Έχει χιλιάδες φίλους, κολλημένοι σε κάθε νέα δημοσίευση τους. Άσχετα με το είδος των status updates, πάντα παίρνει εκατοντάδες likes και comments, μιας και η πλειοψηφία σχετίζεται με τις ιδέες του. Αντί για profile στο Facebook, μοιάζει περισσότερο με σύναξη μιας πόλης, όπου αποφασίζονται σημαντικές εξελίξεις για το μέλλον.

 

6. Ο λεγόμενος “ Hater”: 

download

 

 

 

Στάζει κακία και οι δημοσιεύσεις του έχουν μία και μόνη αποστολή: την καταστροφή. Το κύριο θέμα τους αφορά:

 

  • άθλια τηλεόραση
  • τη μοντέρνα μόδα
  • τα σκυλάκια canis
  • τα κάλαντα..

Ο κόσμος γενικά του φταίει, μαζί και οι φίλοι του στο κοινωνικό δίκτυο. Το αστείο είναι πως περιμένει για τα “likes” μετά από όλ’ αυτά!

 

7. Ο αινιγματικός:

Κανείς δεν καταλαβαίνει μία λέξη απ’ ό,τι δημοσιεύει. Τα status updates του είναι συνήθως εμπλουτισμένα με μίξη φράσεων, τυχαίων λέξεων και εκφράσεων από κάποιο βιβλίο γραμματικής. Δεν καταλαβαίνει κιόλας πως αν δεν είσαι στο κεφάλι του, ο τρόπος που συμπεριφέρεται είναι κάπως παράλογος.

 

8. Πρόσφατοι γονείς:

Να θεωρείς ότι το μωρό σου είναι το πιο όμορφο πράγμα στον κόσμο και να νιώθεις την ανάγκη να το μοιραστείς με άλλους που πιστεύουν το ίδιο πράγμα. Να μοιράζεσαι κατά μέσο όρο 15 φωτογραφίες και να ενημερώνεις με άρθρα πώς να γίνεις καλύτερος γονέας και ιστορίες που “έφτιαξες” και θεωρείς αστείες. Δεν σκέφτηκες όμως ότι το παιδί θα μεγαλώσει κι όλα αυτά θα του μοιάζουν με κόλαση;

 

9. “Τραγικοί” γονείς:

Να είναι φίλοι με τα παιδιά τους στο Facebook, να συζητούν τις δημοσιεύσεις και να σχολιάζουν προσπαθώντας να “μιμηθούν” τη γλώσσα των νέων. Φράσεις όπως “LOL”, χωρίς να ξέρουν πολλές φορές τι σημαίνει και χιουμοριστικές εικόνες είναι λίγα χαρακτηριστικά. Αποτέλεσμα; Πολλές φορές τα ίδια τους τα παιδιά δεν έχουν άλλη επιλογή από το “block”.

 

10. Οι “πενθούντες”:

Δεν αναφερόμαστε σε κάτι προσωπικό, αλλά σε δημόσιο πρόσωπο που έχει πεθάνει πρόσφατα. Γίνεται αναδημοσίευση κάποιου link, κάποιου αποφθέγματος ή μιας εικόνας για να δείξουν πόσο σημαντική είναι η απώλεια. Άσχετα με το ποιος είναι και πώς συσχετίζονται οι χαρακτήρες τους. Το σημαντικό είναι ότι το έχεις ξαναδεί ακόμη 23062 φορές από τους υπόλοιπους.

 

11. Ο “λαμπερός”:

Ο άρχοντας των check-ins. Ναι, είναι εδώ για να σου δείξει πως η ζωή του είναι καλύτερη από τη δική σου. Προφανώς περνά τις μέρες του σε χλιδάτα εστιατόρια, εξωτικούς τόπους, αεροδρόμια και ξενοδοχεία. Τις περισσότερες φορές το συνοδεύει με κάποιο μήνυμα, ώστε να μη νομίσουμε πως περνά τόσο υπέροχα! Γι΄αυτόν, το εξωπραγματικό είναι η ρουτίνα.

 

12. Ο “Spammer”:

Αν και δεν το γνωρίζει συγκεκριμένα, σε έχει καλέσει σε 3 εκδηλώσεις σε μια εβδομάδα. Ποτέ δεν έχεις πάει αλλά συνεχίζει να σε καλεί ξανά και ξανά. Υπάρχουν και παραλλαγές προφίλ, όπως εταιρείες ή ομάδες εκδηλώσεων, που χρησιμοποιούν το προφίλ τους μόνο για μοιράζονται σχετικά links για τη δουλειά τους κτλ. Όπως και να ‘χει, η υπερβολή καταντάει κουραστική.

 

13.  Ο “φωτογράφος”:

Όχι, δεν αναφερόμαστε στο συμφοιτητή σου με την καλλιτεχνική φλέβα που “μιλά” μόνο μέσω φωτογραφιών. Μιλάμε γι’ αυτό τον φίλο σου που είναι είδος ειδικού paparazzi, που ειδικεύεται στο να σε κάνει tag σε φωτογραφίες που ούτε καν θυμάσαι ότι τις έβγαλες!

 

 Πηγή: playgroundmag.net

Αν είσαι κι εσύ επηρεασμένος/η από όλα τα πιο πάνω, δες επίσης: 10 χρόνια Facebook – 10 τρόποι που επηρέασε τη ζωή μας. Ταυτίζεσαι;

Follow Us

45,341FansLike
11,539FollowersFollow
17,300FollowersFollow
1,070SubscribersSubscribe

Trending